![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tygriket
Tänkte i höst göra en lite större resa till tygriket, men har idag gjort en liten tjuvtitt i några av butikerna då jag var hos min moster i Öxabäck (lyckliga hon som bor där!) och hälsade på. Kan starkt rekommendera Häggåstrands fabriksbutik! Kanontyger till riktigt bra priser (49:- till219:- per meter)samt färdigsydda gardiner, handdukar och kuddvar. Var även på Tyglagret i Fritsla - 3 våningar med tyg... Sist men inte minst Skroten - förnekar sig aldrig! Kom därifrån med en stor påse igen!!! De har allt! Min favorit!
Är det någon som vill åka på en tur framåt hösten? Utgångspunkt Göteborg...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Bor i trakterna och skulle vara jätteintresserad.Dock vet jag inte riktigt om det är möjligt pga ekonomi och tid. Men jag anmäler mitt intresse i allafall!
Och var ligger Häggåstrands? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Häggåstrands ligger i Fritsla/Kinnahult nära järnvägen men lite bakom, så det syns inte riktigt från vägen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag är också intresserad av en liten tripp. Fast det beror på när, ekonomi etc. Jag kan kanske via jobbet fixa en minibus med typ 6-7 sittplatser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag bor i örby, alltså ett par kilometer från självaste skroten. Jag skulle gärna vara med och träffa alla
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Låter jättekul; komma till tygriket, träffa nya sy-"galningar" - hänger gärna med från Göteborg.
Gäller väl bara att välja rätt dag, dvs lite före alla får lön... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Är oktober för sent?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Oktober kanske skulle funka,,, Det är på en helg vi tänker oss, eller?
Vi kanske kunde ge på förslag på olika helger (om det nu är det som gäller) och så får man säga när man kan. Då kan man ju bestämma den helgen där det är flest som kan helt enkelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() HUR åker vi - kan nån fixa ett större fordon om vi blir många ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Jag kan inte helgen 8-9 oktober men vi kanske ska vänta till efter löning ändå....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Det är ju bra om det är efter löning,,,
Fast jag kan inte sista helgen i oktober,, |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Hur går det med rese-planeringen? Bara nyfiken... och köpsugen ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Jag är fortfarande intresserad!
Några fler? Vill bara förtydliga att jag har varken bil eller körkort,,, |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Är lördagen den 22 oktober ett alternativ? Vi får ju vara ute i god tid eftersom de stänger runt 14-tiden. Vad säger ni?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:48.