![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Bandbroderi
Var i hela friden får man tag i silkesbanden till bandbroderi här i Sverige eller Europa. Jag får hela tiden leta på amerikanska siter och det tar för lång tid.
Snälla hjäälp ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
silkeband vet jag inte, men Panduro har sidenband om det duger, med sådant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tyvärr är Panduro´s band alldeles för tjocka. Letar efter Bucilla-band (företagsnamnet) eller tunna silkesband, men tack i alla fall
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag vet!!!!
Qvilltex
Kvillerum 570 82 Målilla Tel. 0495-20905 Jag köpte av dem på Qviltköping 2007, när jag gick en workshop. Du kan säkert få dem att skicka på posten, band väger ju inte särskilt mycket |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för adressen, Skall kolla upp den. Tänk att det inte finns någon som säljer annars i Sverige. Jag tror nästan att jag skall försöka ta in själv till min butik och börja sälja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej
kolla med "Sidenbandet" Ann-Sofi Jansson 036- 190055 dom har haft mkt fina band och en pärm med mönster samt japanska böcker som är helt underbara sedan har du Qvilltex 0495- 20905 lycka till (: |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
bandbroderi, europa, silkesband, sverige |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:25.