![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Bilderna går ju förvisso att lägga direkt i den här tråden också men jag vet inte om det är OK.
Skickar en fråga till moderator. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tack för den fina kasse som jag fick idag av Åsa! Å en gottepåse dessutom!
![]() Skall fota så fort som möjligt och lägga upp den! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nu har jag lagt upp bild på kassen jag fick av Carina59 i swappen.
Fick vänta in min kamera, därför dröjde bilden - jag hade först inte fattat att vi skullel ägga ut den vi fick,jag hade fotat den jag skickade...nåja, nu ligger den ute,fast i mitt album, jag har ju skrivit att det är Carina som gjort den. /M |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Åsa, då fotar jag den! =)
Har foto på den jag sydde med, tro om min mottagare har fotat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack Liza.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Forumvärd
|
Som jag har svarat i mejlet så är det helt okej att lägga upp bilder i tråden, bara ni själv har rättigheterna till den, alternativt har fått lov att lägga upp dem.
![]() Så, lägga gärna upp bilder! Jimipe Forumvärd (Det som inte är okej är att lägga upp bilder som någon annan har rättigheterna till, i alla fall om man inte tydligt hänvisar till personen som står bakom verket. Då är det bättre att länka till hemsidan ifråga där man hittat bilden. Det är helt okej.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Här är den väska som jag sydde till Lilla pandan! Höstiga färger och tyget är loppisfynd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:31.