![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tvillingnål
Hej! Jag behöver hjälp! Håller på och syr om ett par gamla jeans till ett par"nya" till sonen. Vill göra en stickning med tvillingnålen men har bara en stretch nål! Funkar det eller är det bäst att vänta tills jag köpt en jeans tvillingnål????
Hade ju velat fått klart byxorna idag.... Men misstänker att det är bäst att vänta ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Skillnaden på stretch och vanlig nål är den att stretchnålen är lite trubbigare för att den ska leta sig igenom tyget utan att förstöra fibrerna i tyget. Jag skulle rekomendera att du väntar. Fast känner du att du gärna vill bli klar kan du testa på en bit jeanstyg och se hur det går. Lycka till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag lyckades vänta ;-) Har köpt en för jeanstyg nu, men har tyvärr inte haft tid ännu att prova.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:22.