Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2009-09-16, 19:37   #10
Alvan Alvan är inte uppkopplad

Citat:
Gidget skrev: Visa inlägg
Jag fortsätter och delar ut rosor antagligen i flera år.

Dagens rosor vill jag ge till Alvan som var den jag fick mest hjälp av när jag kom som ny till sysidan. Hon hjälpte mig att välja broderimaskin och när jag fått den fick jag också mycket tips om vad jag skulle göra och vad jag inte skulle göra. Hon kom och hjälpte mig och några väninnor att göra provdockor, lärde oss stygnsättning m.m. m.m. Hur många gånger hon ställt upp och hjälpt mig "privat" kan jag inte räkna.

Tack Alvan.

*rodnar* Tack, så glad jag blir! Hinner ju tyvärr inte med att hänga här så mycket längre. Har ju fått ett kalasroligt jobb och ni som känt mig länge vet ju hur länge jag fick kämpa innan jag fick det. Under de två åren som jag var arbetslös så var sysidan en av de stora livlinorna som fick mig att stå ut och känna mig som en människa. Att vara arbetslös kan verkligen få ens självförtroende att sjunka men ni fick mig att tro på mig själv. Att få hjälpa andra och få hjälp här ifrån var (och är) verkligen en sporre. Nu mår jag toppen och stortrivs på mitt jobb, där jag har massor av trevliga jobbkompisar. Sen tar ju familjen en hel del tid också, prio orningen är ju rätt klar

Agneta du är ju själv en härlig person som verkligen kan bjuda på dig själv! Och du hjälper ju själv många här på sysidan och även utanför. Så en stor ros till dig med @-}--
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:17.