![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#10 | |
|
Citat:
*rodnar* Tack, så glad jag blir! Hinner ju tyvärr inte med att hänga här så mycket längre. Har ju fått ett kalasroligt jobb och ni som känt mig länge vet ju hur länge jag fick kämpa innan jag fick det. Under de två åren som jag var arbetslös så var sysidan en av de stora livlinorna som fick mig att stå ut och känna mig som en människa. Att vara arbetslös kan verkligen få ens självförtroende att sjunka men ni fick mig att tro på mig själv. Att få hjälpa andra och få hjälp här ifrån var (och är) verkligen en sporre. Nu mår jag toppen och stortrivs på mitt jobb, där jag har massor av trevliga jobbkompisar. Sen tar ju familjen en hel del tid också, prio orningen är ju rätt klar ![]() Agneta du är ju själv en härlig person som verkligen kan bjuda på dig själv! Och du hjälper ju själv många här på sysidan och även utanför. Så en stor ros till dig med @-}-- |
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:17.