|  | 
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... | 
 Bevakningar
 Bevakningar    Inställningar
 Inställningar    Sök i forum
 Sök i forum    Forumregler
 Forumregler  | 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ | 
|  | 
|  | #1 | 
| Medlem sedan: sep 2005 
				 | Enkelt så kan du ju bara klippa av vid midjan o förkorta det... Är det inte alldeles för mycket långt så kan du sätta en resår i midjan så nederdelen är lagom lång o så får du ett häng i överdelen. Alltså överdelen hänger liksom över linningen. | 
|  |   | 
|  | #2 | 
| Medlem sedan: apr 2008 
				 | En liten undran bara ... Var stoppar du i barnet ?  Fattar liksom inte var öppningen är ? Jag håller med Lena, jag hade nog bara kortat av i midjan Hoppas att det löser sig / Mari | 
|  |   | 
|  | #3 | 
| Medlem sedan: sep 2009 
				 | Boddyn har knäppning på ena axeln och längs hela innerbensömmarna. Syns inte så tydligt på bilden...Jag ska slå i knapparna och prova hur mycket för lång den är, men det får nog bli kortning i midjan. Tack! | 
|  |   | 
|  | #4 | 
| Medlem sedan: sep 2005 
				 | Hade jag varit du så hade jag haft med än bara öppning på axeln o i benen. Tror du kommer få svårt att få i barnet oavsett om du tar i den uppifrån eller nerifrån. Hoppas det går bra för dig för det är sååååååå himla roligt att sy barnkläder. | 
|  |   | 
|  | #5 | 
| Medlem sedan: sep 2006 
				 | Eller så sätter du på längre muddar i armar och ben och använder den när bebisen blir lite större. | 
|  |   | 
|  | #6 | 
| Medlem sedan: sep 2009 
				 | Tack för alla svar. Lösningen blev muddar på armar och ben. Just nu kan han simma i den, men då har han ju lite att växa i och så har jag gott om tid på mig att dekorera den med något tygtryck. | 
|  |   | 
|  | #7 | 
| Medlem sedan: dec 2005 
				 | Bäbisar växer OTROLIGT fort! Snart är den för kort...  | 
|  |   | 
|  | 
		«
			Föregående ämne
			|
			Nästa ämne
		»

| 
 |  | 
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:50.

Hybrid-visning
 Hybrid-visning