![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Släpps maskan över skriver du??? då ska du lyfta den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ja
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Maskan ovanför ska släppas,det blev kanske svårt att förstå när jag skrev "över".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har du möjlighet så lägg in en bild för det är lite svårt att förstå måste jag säga
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Här kommer en bild.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag tolkar det som att den svarta rutan lyfter du maskan. Du måste ju ha rätt antal maskor med dig i rapporten. Jag kan ha tokfel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag tolkar mönstret såhär:
varv ett: vr am på rätan vr am på rätan vr rm på rätan vr rm på rätan vr am på rätan vr am på rätan vr rm på rätan omslag vr rm på rätan eftersom den svarta rutan inte ska räknas med alls enligt mönsterrapporten. sedan varv två: (avigan?) vr am på avigan vr am på avigan vr am på avigan vr rm på avigan vr rm på avigan vr am på avigan vr am på avigan vr rm på avigan vr rm på avigan detta upprepas till varv sju vilket du stickar vr am på rätan vr am på rätan vr rm på rätan omslag vr rm på rätan vr am på rätan vr am på rätan vr rm på rätan släpp 1 m vr rm på rätan eller är det jag som läser det galet? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:59.