![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Husqvarna platinum 955E
Har köpt mig en sådan men jag börjar bli lite tveksam till om jag verkligen har köpt rätt maskin...blir väl så när man är i en affär o han visar en dittan o dattan. Sa jag ville ha en med dekorsömmar, men denna har ju inte så många...man kan ju brodera med den...tja, jag vet inte...säg att jag har köpt rätt maskin så jag slipper oroa mig *ler*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om du köpt broderenheten till så kommer du kunna göra mycket fint. Och då ska du inte ångra köpet.
Men som du själv säger så har den inte så många dekorsömmar. Det har däremot 770 el 750 Quilt. Kanske kan du prata med försäljaren och be att få byta om du inte använt denna mer än att prova på? Man ska ju känna sig nöjd med en så kostsam investering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja...jag har köpt med broderenheten till....kanske blir bättre när man har lärt sig hur det fungerar...har ju inte ens orkat läsa instruktionsboken...eller ja...har inte hunnit...kanske inte blir så dumt ändå...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej. Köpte min första platinum 955E direkt när den kom ut för snart 6 år sedan.. ååå vilken bra maskin.. har broderat så otroligt mycke på den.. den har gått hela dagar nästan varje dag.. först nu e den på service. och byter ut lite slitna grejor på den.. Men jag köpte en till.. den sista dom hade.
Den har ju bara gått och gått och aldrig krånglat.. Topp betyg till den maskinen alltså |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
955e
Jag är också lycklig ägare till en Platium 955 e .
Jag tycker att den är jättebra. Det ingår en kurs när du köper maskinen. Har inte din försäljare erbjudit det så ska du säga till att du ska ha en kurs i maskinens funktioner och då ingår det att lära sig hur brodeerenheten fungerar. Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:47.