![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tack!
Till er kan jag säga att det var en av de bättre presenterna...Ni förstår ju mig, hihi! ![]() (De som köpte mig fina viner skulle nog höja ögonbrynen...men jag äääälskar katalogen! synd de e så långt till Malmö...) /M |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har också fått min, men ska snart åka på semester så det blir väl att spara på inköpen tills efter den. Jag har i varje fall skickat efter lite tygprover redan.
Men det är ingen som vill följa med när jag kör dit längre, brukar skicka runt min man i affärerna som ligger runt i kring men han kommer tillbaka allt för snart och tycker det är dags att åka hem. Sist hade jag min dotter med och till slut kunde inte heller hon hålla sig utan udrade hur länge jag tänkte gå där. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Även jag har fått katalogen och är helt salig. Tror att jag har läst! den 10 gånger från pärm till pärm och hittar bara mer och mer. Jag har ju väääldigt långt till Malmö så det blir att beställa, men de få gånger jag varit i butiken så har min karl snällt fått vänta ett par timmar på mig. För ja det tar ett par timmar att gå igenom hela butiken, typ sådär 4 timmar varje gång
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:46.