![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Man kan ta ur sladden när man valt brodyrfilen i maskinen för brodering. Om man vill flytta på maskinen (och därmed stänga av den) så får man spara filen på maskinen, genom att lägga den i "fickan".
Gäller alltså 1200. De på kort har jag berättat om att man kan köpa PE-Design Lite oh då får man kortläsare och en tom kort man kan lägga på själv med kortläsaren. Men man kan också köpa kort fyllda med motiv. Större båge: Med 1200 får man redan de 2 största bågarna med på köpet. Vet inte om 900. Om du bara är ute efter brodyr så varför inte köpa den här maskinen? http://www.sewingmachines.co.uk/brother700MK_info.htm Den är som min 1200 fast utan sydelen så man sparar pengar, och då får du större båge än 900. Jag skulle ha köpt den maskinen nu i efterhand när jag inser att jag föredrar att inte sy på elektroniska maskiner.. haha. Jag är säker, men inte 100% säker på att den också kan ha jumbo hoop på 13x30 cm, men jag är inte 100% säker som sagt pga att den inte följer med just den maskinen, när det gjorde det på min maskin. (Jumbo hoop är båge som man kan flytta på i 3 positioner i maskinen, utan att behöva flytta båge på tyget) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tack för tipset om den maskinen
![]() Det är bara brodyrmaskin jag är ute efter, men jag har inte hittat nån sån än. Fast iofs har jag inte letat särskilt aktivt heller ![]() Men den du tipsade om ska jag kolla närmare på ![]() Vad kostar den i svenska pengar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Inte vet jag, jag köpte från den sajten. Du får kolla runt hos Brotherhandlare i Sverige. Konvertera valutan är ingen bra idé eftersom det är (ofta) åtskilliga tusenlappar billigare att köpa från UK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jo men jag menar på den sidan du länka till, det står £685.00 men ungefär hur mycket är det i svenska pengar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Du kan konvertera valutor med denna här sidan:
http://www.xe.com/ucc/ bland annat. Gjorde en snabb: 8320,50 kr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:46.