![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Du hittar två listningar om du söker på de två orden miller cowboy* på ebay.com också. Titta under shops som du får upp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jättegulligt av er att få så många svar.
Kruxet var just att det skulle vara i Sverige eller åtminstone inom EU. Har inga problem med att handla från USA - jag köpte därifrån förra gången när jag sydde gardinerna i samma tyg. Är bara inte så sugen på att betala så högt porto inkl. alla avgifter som krävs, d.v.s. svensk moms och tull. Det är ju i regel inte själva tullsatsen som gör att det blir dyrt när det fastnar i tullen utan den svenska momsen och den oförklarliga avgift som Posten tar ut, och dessutom svensk moms ovanpå det med. Tänkte snarast på om någon sett tyget i Svensk butik (eller inom EU). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Åh - glömde tillägga - tyget har jag från början köpt från http://www.equilter.com/ som även har tyget i lager, men det blir som sagt shopping från US då.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kolla in om detta kan va nåt
http://www.tradera.com/Tyg-Retro-bar...ktion_95410297 tycker att cowboysarna ser väldigt lika ut i alla fall. //Agneta |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Men om du beställer en liten mängd från en privatperson via ebay, så är det nog väldigt liten risk att det fastnar i tullen. Små platta paket brukar sällan fastna över huvud taget, och även de allra flesta av fullproppade tygpaket som jag har beställt brukar klara sig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:26.