![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Dödskalleknappar
Jag är på jakt efter dödskalleknappar i plast eller metall, de måste vara tvättbara, åtminstone för hand. Sökte på forumen här och det fanns en tråd från 2006 om sådana och någon tipsade om Rydströms/Rydstedts på Regeringsgatan i Stockholm, men jag kan inte hitta dem, kan de ha bytt namn? Har någon sett dödskalleknappar och andra lite morbida motiv på knappar någon annanstans?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack!! Hitta.se ville inte alls leda mig dit, men nu ska jag gå dit och kika! :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Den lokala sybehörsaffären (husqvarna) här i lilla karlshamn har och har haft en del olika... Dom enda jag är helt säker på finns kvar nu är svarta blanka med jolly roger i guldfärg (har funnits i silver, men kan inte minnas att jag sett dom på ett tag) och svarta släta knappar en med konturerna av en döskalle i plasten, väldigt diskret.
Och det har funnits minst en annan modell också, där själva knappen var formad som en skalle. Den fanns i svart och vitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:21.