![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Betyget 1-5 fyller ingen funktion i mitt tycke så det saknar betydelse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nej, man vill ju gärna ha något att jämföra med, tycker jag. Betyg 1 eller 5 i förhållande till vad, liksom. Därför sätter jag heller inte betyg. Lämnar hellre några fina ord,om jag gillar saken, eller om personen i fråga vill ha en synpunkt, så lämnar jag min åsikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
När man lägger in egna bilder kan man välja om man vill ha betygsättning eller inte. Jag skulle välja att inte ha det men gärna kommentarer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ord och beröm säger mer än en siffra. Men 2 och jättefint kan man ju undra hur 5 skulle bli i omdöme. Som sagt jag tycker siffrorna är oväsentliga. Oftast skriver jag omdöme men utesluter betygsättningen. Hoppas ingen blir ledsen för det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nä, det tror jag ingen blir! Skriver också hellre ett omdöme i ord än lämnar en siffra.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Siffror var kul i skolan när betyget kom... dessvärre bara låga siffror haha. Har också betygsättning på mina bilder men jag tittar aldrig på det. Nu såg jag dessutom att jag babblat rejält.... 3000 inlägg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:33.