Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-06-21, 13:38   #16
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Filmoplast var jobbig att sikta rätt på så jag gav upp och använde stabilisatorn som man kan stryka på.. Men stabilisatorn var lite väl tunn och sladdrig så det blev lite skiftningar o dragningar. Men just nu sitter jag och handbroderar och fyller ut så blir det nog fint till slut ändå. Det var mest så att det blev gap. Sådant går det ju att fylla ut för hand. Tack och lov. (värre vore det ju om de svarta linjerna vid avslutningen hamnade totalt fel)

Värre blev det dock med att det hamnade 3-4 st gråsvarta fläckar på toppen som var ljusrosa, tror det var av maskineriet. Men det har jag skapat ett nytt tråd om här i forumet. *suck*

Jag ska nog ta och leta efter vart man kan köpa exakt samma av Brothers egna stabilisator som följde med maskinen när jag köpte, den tyckte jag om! Stryka på och biter fast rejält och mkt mer stabilt, inte tunn o sladdrig. nackdelen är förstås att det är tjockare, men men. Hoppas att jag sparat någon lapp någonstans på produktnummer!
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons