![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag var till Arbetsterapin igår, och jag har skött träningen väldigt bra, jag har fått tillbaks mycket rörlighet.
Men än "fattas" det en hel! ![]() Det gick bra att köra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Så bra att du skött din terapi så du blir fit for fight igen. Att pärlan behöver luftas fattar ju vem som helst och det låter bra att du klarde köra. Då slipper du gå nu!!! fast det skadar ju inte
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hur mår armen nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Men än fattas det det mycket styrka och motorrik, jag är klumpig tappar det mesta, har svårt att greppa med tummen. Men skam den som ger sig,,, DET ska bli bra!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Men sjukgymnasten "har lovat" att det kommer att ta tid! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det blir bra, Jag lovar! Ett tips som jag fick av min sjukgymnast när mina händer tappade styrka var att skaffa en lagom mjuk och lagom stor boll. Krama bollen i handen ett par gånger om dagen. Det övar upp styrkan och greppet igen. Det är otroligt effektivt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:54.