![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Måste hoppa in här och säga att jag instämmer totalt! Jag skrev ju det i "uppföljningstråden" om att hissa JNYdesign men borde ju även skriva i rätt tråd! Bibbi är ju helt enkelt toksnabb och hjälpsam!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har gjort beställning tidigare i maj, och jag kan bara hålla med om att servicen är bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Verkligen bra service. Mailade en Fredag och fick komma till butiken på LÖRDAGEN och handla ,och den lille saken som fattades kom per brev 4 dagar senare.Super Service MVH Kristina:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag vill också instämma i berömmet, jättebra service, jag gjorde en beställning på en fredag som hon fixade under helgen, så jag hade mina saker på måndagen. Det kallar jag service!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Igår tisdag, vid 11-tiden skickade jag ett mail till allas vår Bibbi, med en liten beställning.
![]() Vilken kanon-service Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag instämmer i hyllningskören! Snabb leverans, otroligt bra service och kanonbra kvalitet.
Bibbi for president! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:04.