![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#46 |
|
Kan bara instämma i lovorden!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
Måste hoppa in här och säga att jag instämmer totalt! Jag skrev ju det i "uppföljningstråden" om att hissa JNYdesign men borde ju även skriva i rätt tråd! Bibbi är ju helt enkelt toksnabb och hjälpsam!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
Har gjort beställning tidigare i maj, och jag kan bara hålla med om att servicen är bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Verkligen bra service. Mailade en Fredag och fick komma till butiken på LÖRDAGEN och handla ,och den lille saken som fattades kom per brev 4 dagar senare.Super Service MVH Kristina:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
Jag vill också instämma i berömmet, jättebra service, jag gjorde en beställning på en fredag som hon fixade under helgen, så jag hade mina saker på måndagen. Det kallar jag service!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
Igår tisdag, vid 11-tiden skickade jag ett mail till allas vår Bibbi, med en liten beställning.
![]() Vilken kanon-service Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
Jag instämmer i hyllningskören! Snabb leverans, otroligt bra service och kanonbra kvalitet.
Bibbi for president! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
kan bara instämma i de föregående inläggen Bibbi är super, levereras snabbt och är super trevlig och kan fixa allt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
Hittade denna "gamla tråd" om bibbi när jag satt och funderade på vart jag kunde uttrycka min tacksamhet och hur nöjd jag är med bibbis... Jag måste bara "puffa" den lite!
Har nu vid 3 tillfällen handlat av denna underbara människa och ALLTID snabb leverans (och billig)! Nu sist tog hon sig dessutom tid att förklara en massa saker och komma med råd till denna novis på maskinbroderi skulle till att beställa och hade några frågor! Denna människa är en guldklimp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
Kan bara stämma in i allt som sägs! Jättebra varor, snabb leverans och sist men inte minst trevligt bemötande!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
TACK det värmer.
Jag blir stum vet inte vad jag ska skriva det får bli Tack en gång till. TACK!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
En till som instämmer. Billigt, supersnabb lev och en massa bra tips!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Instämmer med alla ovanstående. Bibbi är ju sååå toppen!!!! När man sitter där vid symaskinen och så är det något som fattas, kollar man hennes pdf, mailar en beställning och så har man det hemma i lådan dagen efter. Smidigare än att åka till den närmaste sybehörsaffären, som för mig är en resa på 4 mil fram o tillbaka. Priserna är lägre och ofta så är ju frakten billigare än vad jag skulle betalat för bensinen+ att jag slipper packa in små-tjejerna i bilen o trilskas med dem i en trång affär
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
Även jag ställer mig i kön och instämmer med tidigare skrivare
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
Här är en till som vill hylla Bibbi. Du är värd din vikt i guld.
Alltid trevlig, hjälpsam, billig.LevDu är en klippa helt enkelt.Leveransen är ju blixtsnabb, dagen efter ligger det i lådan.Du är en klippa. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:32.