![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Strykbord
http://www.sysidan.se/forum/images/editor/separator.gif
Hej och godmorgon Jag har köpt 3 maskiner från detta företag och de har alldrig varit i behov av service under garantitiden vilket de flesta maskiner ej behöver, underhål av maskiner är en annan sakoch det brukar den lokala symaskinafirma utöra, Nu undra jag finns det någon av Er som sett på nätet strykbord med en sep hylla för ångstation Trevlig dag Anita Carlström |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Jag har köpt ifrån Sewing maskin och det har fungerat utmärkt Köpte först en My Look 744 och den har funkat sedan i höstas. Den svarta tråden går av hela tiden men den vita går bra så kvaliten på tråden är nog inte den bästa, men maskinen är det inget fel på., min andra maskin fick jag bara häromdagen så den håller jag på att lära mig.Men än så länge är jag nöjd
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Japp, tråden är inte det bästa. Ibland fungerar de, ibland inte. Men själva maskinerna är bra.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Hoppar in i tråden och vill fråga ytterligare.....
Jag är så sugen att köpa Janome CoverPro1000 CP från detta företag. Undrar bar ni som köpt har ni bytt eluttag eller använt adapter?? Har varit lite skilda meningar på sysidan om att byta eller använda adapter. Snälla svara någon som vet så jag kan göra mitt inköp SNART ![]() ![]() ![]() Tack/bahia72 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
De skickar med adapter nu för tiden. Vad du sen väljer att göra är upp till dig.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Japp, man får adapter med. En liten smidig och nätt adapter som man bara sätter på "orginalkontakten"!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Japp, adaptern är mycket mindre än de flesta jag sett. Den är så liten att man nästan ser den som en del av originalkontakten.
När jag köpte min Brother brodyrmaskin så fick jag ingen adapter med, men det var ju innan de började med det (dvs innan de fick många svenska kunder) och till den tog jag en vanlig apparatsladd eftersom det var precis en sån kontakt på symaskinen. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
|
Citat:
Hmmm lighten me up please ![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Jag har haft min overlock med adaptern i i några månader nu utan problem. Har bara använt maskinens egna on/off knapp och inte ryckt ur sladd. Det har gått bra för mig så det borde gå bra.
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:39.

Hybrid-visning