![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Bettie:
Alltså, det roligaste är att få sy sådant man verkligen tycker om själ. Du har ju nischat dig på dina 50-talsplagg. En fördel men det är att man blir något av en expertis. Vilket jag beundrar. Det finns egentligen ingen gräns för hur mycket man kan utvecklas. Själv lever jag knappast av min sömnad även om det blir ett bra extraknäck ibland ![]() ![]() Vad har du för blogg? *nyfiken* |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Btw, lista funkar alltid eller i 99% av fallen. Det blir som en skriftlig överenskommelse med kunden - ngt av ett kontrakt. Jag har dessutom noterat att kunderna tar en mera seriöst till följd av det. De får tänka sig för en extra gång innan de lägger in en slutlig bekräftelse på beställningen. Mig rekommenderar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ichigo: ja, det skulle ju vara det bästa. då gäller det ju bara att skaffa lite balls och lära sig att säga ifrån
![]() vida: ja jag gillar också att experimentera med nya grejer, men inom mina stilgränser ![]() jag ska testa att köra med lista med villkor och några korta rader om vad som beställts! det kan nog vara en väldigt bra ide.. min blogg är http://bettievonfraucht.blogspot.com/ min tanke från början var att sälja genom bloggen, men nu har den mest bra blivit ett bra sätt att visa att jag finns och vad jag syr. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:33.