![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
#13 | |
|
|
Citat:
Nu har jag packat upp allt och installerat Customizer och USB-kopplingen och testat att föra över broderier från datorn till symaskinen, och det fungerar !Otroligt vad mycket det var jag fick med på köpet. Massor av tråd (3 sorter), stor väska på hjul med höj- och sänkbart handtag, programvaror och massor av proffsiga designs, en CD med instruktionsfilm som kan ses i RealPlayer! Och symaskinen har språkkontroll med valet "SVENSKA".. så alla val är på svenska i displayen nu när jag ändrat detta. Du har väl norska, kan jag tro . Snacka om galna sysjukan det kommer att bli nu... uj. Till tråden "Robinson" följde dessutom en väggställning som jag nu satt upp provisoriskt och radat upp alla rullar./Gunilla Senast redigerad av gunnsan den 2005-07-10 klockan 00:39. |
|
|
|
|
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:42.

!
. Snacka om galna sysjukan det kommer att bli nu... uj. Till tråden "Robinson" följde dessutom en väggställning som jag nu satt upp provisoriskt och radat upp alla rullar.
Trådad visning