![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Jag har dragit ner spaken för automatiskt knapphål också, men, igen, tyget matas inte framåt ordentligt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har Du den "mellan" så att maskinen kan mäta?
Har Du kollat så att Du inte har sänkt ner matartänderna? Senast redigerad av Dahlia den 2009-05-16 klockan 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
Kan jag sy knapphålet manuellt med tät sicksack? Dvs sy den lilla rektangeln själv manuellt med maskinen? Lite trixigt att få till exakt rätt storlek då kanske? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kan Du ändra lite i stygntätheten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Har laborerat med det också..haha, ja det mesta känns det som
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Då kan inte jag hjälpa Dig
Finns det flera olika varianter av knapphål? Om, testa någon av de andra! Senast redigerad av Dahlia den 2009-05-16 klockan 11:35. Anledning: tillägg |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har löst problemet.. det visade sig att när jag vred sömväljaren till nästa sömval och därefter tillbaka igen då fungerar dent automatiska knapphålssömnaden alldeles utmärkt.. Ibland blir man ju inte klok på någonting..
OCH, TACK för ert engagemang som vanligt |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:57.