![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 508
|
Vilket klantarsel........jag köper lösnummer.....det verkar inte som om dom är måna om sina kunder.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 444
|
Märkligt, annars brukar problemet med Burda vara det motsatta, att man måste skicka brev för att kunna säga upp prenumerationen. Jag har aldrig kunnat säga upp min prenumeration per telefon.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 410
|
Det var ju just det...deras policy är att man ska säga upp prenumerationen skriftligen, men i mitt fall har nån ringt in och de har godtagit det.
Jag har iallfall fått det saknade maj-numret nu...det tog bara 2 dar efter jag ringde. Så nu är jag lite nöjd och glad igen. /Mia |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem sedan: aug 2008
Inlägg: 125
|
Men vad märkligt? Det måste ju vara någon som har sagt upp sin egen prenumeration och angett fel nummer, dvs ditt nr istället. Men väldigt konstigt att du då inte fick tillbaka pengarna liksom?
hmm. Bra att det löste sig ganska bra till slut iallafall! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem sedan: dec 2008
Inlägg: 5
|
jag råkade ut för precis samma sak! köpte en prenumeration till mig själv i julklapp, betalade in i tidig december. väntade till februari innan jag ringde upp och fråga vad som skedde, då sa de att jag ringt och sagt upp prenumerationen. det löste sig, fast med tidningen kom ett inbetalningskort, ringde upp och sa att jag redan betalt, visade sig att jag hade två stycken prenumerationer helt plötsligt!
väldigt dålig service till en så j*kla bra tidning, synd! |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:33.





Hybrid-visning
