![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tack June.
Ja jag fick se plåtarna det är ett hörn "som gått och rakat sig" Vi får hoppas på lite fint väder framöver. Idag är det "svinkallt" här. Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nämen Aina så ledsamt.
Jag tänker verkligen på dig. Sån otur du har kram Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vad tråkigt men tre veckor går fort, dock inte när man har dem framför sig men när de är avklarade. Krya på armen nu!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Många krya på dig kramar härifrån oxå
![]() ![]() Meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack
Nja, de 3 föregående veckorna "gick med lusfart".Men jag hoppas att de här 3 framför mig går fortare! Men en fraktur på båtbenet kan ta lång tid att läka. Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Det sjönk "ett par grader" när jag fick beskedet att det var en fraktur och inte "bara en spricka"! Det kändes som om jag "skulle ta mig över Åreskutan". Men idag känns det bättre! Jag ska fixa det här! Mina kära symaskiner får "vila" några veckor till! En liten fråga??? Kan någon eller några komma och putsa mina fönster??? Det var klart för vårputsning och att hänga upp rena gardiner, när "stolen sparkade av mig", Gardinerna är nästan färdigstrukna! Kram |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Åh rackarns, får bestämt rita en ännu större blomma. Krya på dig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:13.