![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#5 |
|
Det är svårt att få det fint, då man virkar in trådar, och så de inte syns. Har testat för några år sedan, men gav upp...
När jag byter tråd/färg brukar jag virka in den "gammla" i några maskor och se så den hamnar på "baksidan", innan jag klipper av tråden... Då är tråden fäst klart. Testa med det. Kanske kan funka, och då behöver du inte dra med den hela vägen. Synd att behöva ge upp projekt, men ibland måste man. Men testa det jag skrev. Kan funka. Jag har nyligen köpt ett mönster till en pannlapp med en cupcake på, och där måste jag nog göra så för det är färgbyten. Mvh /Ewa PS: Va kul att du också skriver pannlapp. När jag gjorde det en gång frågade folk vad det var. Fick då veta att man säger grytlapp i de flesta delarna av Sverige, men här i Norrland säger vi pannlapp... =) |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:23.