![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Super!! jag behöver stoppa strumpor!! Jag hade nämligen tänkt att korta av strumpor för cykling. Jag anser inte cykelstrump inköp är motiverat. likaså är det så att vissa cykelskor (för att låsa fast i pedalerna) har väldigt mycket luft hål. detta gör att man nu under våren. Har tjockare strumpor det blir ju varmt om dessa går upp på benen. Så jag vill korta dem . Skall jag använda Darning sömmen / foten då ?? / Stefan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hm, kan inte svara på hur du bäst gör med sockarna men om det är skaften du ska korta av så borde du kunna fålla/sy runt med en smal sicksack eller nån annan söm som är elastisk.
"Darningfoten" tror jag, trots namnet, mest används till quilting och nån form av broderi. Finns säkert nån expert här som vet mer om det. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:00.