![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Monicka jag ber för dej.
Jag tycker att du ska få komma med i alla fall om det går , kanske är det svårt att få någon att sy till, men jag kan sy en väska till dig om det inte går att ordna på annat sätt. Då kommer jag ju att alldrig glömma detta partypingle mönstret. det är ju så kul med swapp så jag förstår att men blir ledsen när man missat den med några dagar.
Nu är det ju inte jag som bestämmer, men så här tycker jag. Senast redigerad av wowa den 2009-04-27 klockan 05:51. Anledning: stavfel |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vi har två nya deltagare i swapen:
Åsa S och Monica Det slumpade sig så att det var 2 st, och då kunde jag para ihop dem. Jag har också sytt klart min pingla, och ska göra extra-blinget under veckan. /Merja |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack
Tack! (Både Merja,Ewa och Åsa!)
Jag och Åsa hade tur! Och jag har lärt mej att inte slarva med att vara inne på sysidan, hihi ![]() Kram på er! /M |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Håller med dig Monica, ett jätte tack till till Merja o dig så vi kan få sy dessa läckra partypinglorväskor.
ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Måste bara berätta att jag är klar nu, med både pinglan och den extra grejen. Det har varit jätte roligt att sy och jag vill framförallt tacka dig Merja för dom fina mönstrena du fixar åt oss (jag var med i Tygkasse swapen också). Det är så roligt att sy åt någon annan
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har sytt partypinglan idag. Har fått till det där lilla extra också.
Vi får se om det är det jag sydde idag som skickas iväg eller om jag ångrar mig och gör något annat. Trevlig fortsättning på helgen! Rebecka |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har inte hunnit klart min med än, men den är på börjad!
![]() Mycket rolig och söt modell tycker jag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:12.