![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Min gamla luktade bränt, men istället för att gå av sig själv gick den inte alls. Motorn hade brunnit så den hamnade på skroten till slut.
Jag har en pedal till en husqvarna model SL 6570 om någon saknar en sådan förresten ![]() ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Hej
Jag bytte själv ut kondensatorn på en gammal Husqvarna efer tips i detta inlägg. Maskinen fungerade utmärkt efter det! Till Sister_in_black : Kanske har bakåtknappen fastnat i intryckt läge? Det hände mig och jag fick lirka och smörja lite på baksidan av mekanismen. Det hade blivit en massa gegga där. Man kommer åt den när man tar bort luckan på baksidan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej
Ja jag misstänker något liknande, jag har kikat där bakom men inte lokaliserat bakåtknappen. Jag tror jag måste lämna in den för att fixa det...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:22.