![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Handdukar med monogram har jag också funderat på. Det har även kommit endel andra bra tips. Fortsätt gärna att komma med tips.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
En badhandduk med lämpligt broderi och någon härlig dusch-kräm eller "badbomb" om hon har badkar, kanske en hudlotion. Gärna i liten förpackning, typ reseförpackning. Låt handduken vara en del av presentförpackningen på något kreativt vis (konstfullt ihopvikt eller så).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Etttips till, Ta med henne på tex. en bra film med en efterföljande god middag! Det tror jag också hon skulle uppskatta. Det är ju kul att göra något tillsammans. Annika L |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Själv har jag gett bort en kudde som "värdinnegåva"... Med budskap: "Njut av livet- det går inte i repris". Det blir ju så personligt, så det är inte så enkelt att bara köpa... eller handdukar med monogram, som elise123, föreslog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Just nu tror jag på en badhandduk med något broderi som jag gjort själv. Ja, eller symaskinen då.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag fick ett bad i saltvatten. En kokong som man flyter i o det är alldeles mörkt o tyst. Helt underbart o nåt man inte unnar sig själv tyvärr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Var finns saltvattensbad i kokong? Jag läste om det någongång eller såg det på TV och det såg härligt ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:36.