![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
Sticka 2 tillsammans räta, men lämna kvar dem på vänsterstickan. 1 rät i den första av de två m. Du har fått 2 nya m på högerstickan, och de två du stickade ihop sitter kvar på vänsterstickan. Flytta nu de två m (som du stickade tillsammans) till höger sticka. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
... vilket verkar betyda att där du hade två maskor på förra varvet, där har du nu fyra maskor. (De två nya plus de gamla)
Verkar det stämma med fortsättningen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
Det låter dock lite fel, för det måste ju betyda att det blir större allt eftersom? Det kommer bli dubbelt så stort på bara ett varv. Är inte det underligt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Är det ett gratismönster, skulle vilja se det.
Den här biten är ju ärmarna, klart det ska bli väldigt mycket bredare då. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jaha, då kan man ju undra.....
Jag skulle i alla fall göra som dom säger, ibland ser man inte hur det blir förrän efter ett tag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Men om det är en sockklubb borde det gå att få information där.
"Dubbelt så stort på ett varv" ... Då gör du alltså så här över hela varvet? Det finns ingen minskning emellan? Eller på nästa varv så att det blir ett "utbuktande" varv detta och sen krymper det ihop till normal storlek på nästa varv? (Eller något varv senare.) Dock reserverar jag mig med att jag bara tolkade vidare på Flias tolkning. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:18.