![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Men om du har en man så kan du ju låta honom sköta en del av städandet
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ont skall med ont fördrivas
På hälsokosten finns en liten grej som kanske kan ge lindring. Det är en ring och en stav i spunnen metall som man rullar över fingrar och i handen. Kanske kan vara värt ett försök. Det ökar blodgenomströmningen och ökar kroppens endorfiner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja det fungerar jättebra att kalla "råttorna" för änglahår
![]() För vem vill väl klaga på änglar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Råttorna kan också kallas änglatofflor. För såna måste dom ha när dom kommer på besök
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har deformerade fingrar pga min sjukdom. Dom är stela, krökta och gör ofta jätteont. Jag trodde först också att det var slutet på mitt pyssel, men det går! Ta det lugnt, hitta nya sätt att hålla, ta paus ofta och var ENVIS, så ska du se att det går. Vissa dagar får man acceptera att det är omöjligt, men min erfarenhet säger att det går bättre och bättre ju mer man envisas med att ändå använda händerna så mycket det går.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
hej på dig. det är absolut inte över med kreativiteten. Fick själv problem för 13 år sedan och har egentligen börjat med olika handarbetstekniker när jag blev dålig. fungerade som en form av terapi för mig. Vissa dagar är det svårare än andra. mitt tips är att ha många olika projekt igång samtidigt. kan man inte sy en dag så kanske man kan virke/knyppla/ påta eller en massa annat.
Fick lära mig ett uttryck för 5 år sedan som följt med mig. Bättre vara smart-lat än dum-duktig.. Lycka till och tänk på att det finns alltid mer än ett sätt att göra något på. Therese |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Man behöver faktiskt inte vara så himla duktig alltid. Det handlar om att prioritera. En stor hyllning till alla er som handarbetar trots värk! Bra jobbat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
värk |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:10.