![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
Man får väl lära sig det... men det är så svårt för då blir man ju aldrig klar med något inget får ett slut. Jag är i stort behov av att se att saker bli klara. En fixering just nu förmodligen eftersom jag håller på att lära mig att göra en sak i taget. inte så lätt med 3 småbarn i huset 13 kaniner (varav 10 bebisar) och 2 katter och en man! hihi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om musen är svår att hantera kan du skaffa en mousetrapper. När jag jobbade på en arbetsterapiavd fick våra reumatiker en sorts gummirör (har tappat namnet på dem) att trä på pennor så att de blev tjockare, kanske kan det fungera på virknålar. Jag vet inte om du gillar att brodera för hand, det finns både golv- och broderistativ att spänna upp broderiet i men nålen blir kanske pillig att hantera.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Värken är jobbig,men när jag handarbetar så kan jag "glömma" den för ett tag.Det bästa för mig är att rotera,Sy lite,virka lite, brodera etc.Städar gör jag mest hela veckan,toan en dag,damma lite nästa osv.Skulle nån klaga så visar jag vart städskåpet är.På kvällarna så brukar jag sitta en stund och massera ömma leder med en hudlotion.Det har hjälpt mig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Men om du har en man så kan du ju låta honom sköta en del av städandet
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ont skall med ont fördrivas
På hälsokosten finns en liten grej som kanske kan ge lindring. Det är en ring och en stav i spunnen metall som man rullar över fingrar och i handen. Kanske kan vara värt ett försök. Det ökar blodgenomströmningen och ökar kroppens endorfiner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ja det fungerar jättebra att kalla "råttorna" för änglahår
![]() För vem vill väl klaga på änglar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Råttorna kan också kallas änglatofflor. För såna måste dom ha när dom kommer på besök
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Man behöver faktiskt inte vara så himla duktig alltid. Det handlar om att prioritera. En stor hyllning till alla er som handarbetar trots värk! Bra jobbat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
värk |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:23.