![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag skulle åtminstone behöva en adress till min swap-kompis
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Nä alla har fortfarande inte skickat mig sina adresser... så puff puff till er!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jo jag skrev det mest som en påminnelse till er som inte skickat adress till "Krumelur" än. Det är ju tråkigt om ni inte får era swap paket i tid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
och jag har inte börjat sy än, har helt idetorka och vet inte vad jag ska komma på.....känns stressande.Ska sätta mig ikväll och leta inspiration.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Swappen!
Paketet har gått iväg med posten i dag. Glad Påsk önskar Stinab1!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Inte så många som skrivit här på sistone. Hoppas att det gått bra med pysslandet. :-) Jag är precis klar; jo, jag vet, i sista laget, men jag får skylla på att hela familjen legat däckad i förkylning med feber och elände över påsk. Spännande att se vad man kommer att få sedan...
![]() För framtida swappar vore det kanske bra om man ombeds skriva en rad (i swap-tråden) en gång i veckan eller så och rapportera hur det går. Och kanske kan man lägga ut en lista i tråden på vilka som är med. Det känns lite vanskligt nu att inte veta alls hur det går med tillverkandet, om alla fortfarande är med på det hela eller om någon "försvunnit"... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:30.