![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
tryckknappar barnkläder
vilka tryckknappar är bäst(tycker ni) om man ska ha den till barnkläder i trikå? Vill ha sådana som bara blir en ring.
Dessutom skulle man ju gärna ha som matchar lite i färgerna. Fast det kanske är omöjligt att hitta. Kan man måla dem med nagellack kanske ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Just de tryckknapparna tycker jag är bäst till barnkläder. De andra blir så klumpiga. Och jag brukar oxå måla dem med nagellack, brukar bli superbra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
hej
jo med ring vill jag ha men jag tänkte lite på märke. Vad använder du för märke? Vad bra att ngellack funkar bra :-) Det var inte så knäppt som det lät då :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag använder de vi har på jobbet, men kan ju inte skriva här vart
![]() Skickar dig ettprivat meddelande istället.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
Jag har nyss börjat använda såna knappar som du beskriver och har använt mig av de som säljs på Stoff och Stil. Än så länge har de funkat bra (jag slår i dem med hammare). Jag hoppas att de ska hålla i längden också, men än så länge funkar det (hon har inte hunnit använda kläderna så mycket än). De var i alla fall prisvärda och enkla att använda. Vore kul att höra vad andra tycker om dessa och andra märkens tryckknappar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Sos tryckknappar verkar fungera bra. Deras oxiderade är dock svårare att få bra av någon outgrundlig anledning. Är svårare att få i tången som jag använder.
Har använt lite olika och tycker absolut att dessa är prisvärda. Sedan finns det ju de som heter Mini (bibbi har bla.) och de passar extra bra om det är till små yttepytte bebiskläder.. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:27.