![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Känner att denna tråden gott kan puffas upp lite!
![]() Fredagkväll, mätt och belåten sitter jag här med ett glas sherry. Vädret har varit underbart och jag har glädjen att jobba på förskola, vilket innebär att man får vara ute mycket på dagarna! det är TREVLIGT! ![]() Hoppas ni andra haft en lika bra dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har solat på balkongen. Hittat ett nytt ställe som har mycket godare och billigare kyckklingkebab än förra favorithaket. Somnat i en soffhörna, medan min kompis somnade i den andra. Det kan man väl kalla en skön fredag!
Och så har jag fått en present från oväntat håll! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
skatteverket är just nu min bästaste kompis....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Trevligt med värme!
Åh, så härligt att det varma vädret höll i sig även idag, när man är ledig efter första arbetsveckan!!!
![]() Nu ska jag slå mig ner i solstolen å lyssna på ungarnas plaskande i poolen. Eventuellt tar jag mig ett dopp, jag med... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har sovit hela långa dagen! Så skönt!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:41.