![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tips på mönster till bebis?
Jag ska bli faster, tjoho!
Nu vill jag såklart börja sticka på en liten bebiskofta. Och eftersom jag inte vet om det blir en tös eller en gosse behöver jag något som passar till båda. Hittar inget hemma som passar och dessutom faller mig i smaken... Maken och jag har dessvärre (dessbättre?) bestämt oss för att ha ett köpfritt år i år, så helst vill jag inte köpa något mönster. Eftersom det inte direkt kan anses konsumistiskt att sticka själv kan jag iofs tänka mig att göra ett undantag, men ville kolla med er först. Finns det gratismönster att hitta på Internet? Någon som har något tips? Har vitt babygarn hemma, så det får bli något enfärgat. Skulle tycka det var fint med något mönsterstickat, men inte i den omfattningen/typen att folk tror barnet är en tjej om det är en kille... Tacksam för alla tips! /K |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:16.