![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Lycka till med köpstoppet! Jag har försökt, men jag har alltid lyckats ta mig runt mina egna hinder och kommit hem med något som jag absolut var tvungen att köpa. Jag hoppas du har bättre karaktär än jag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ja i nödfall kan även tyg gå som tillbehör
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Jag har heller alldrig klarat det det smyger in tyg eller garn när man minst anar det oftast när jag storhandlar mat och tyger och garn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag inser att det kan bli svårt men jag måste i alla fall försöka.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Självklart fixar du det.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag lyckas bara ha köpstop på tyg när jag är pank. Men å andra sidan så blir det ju saker gjorda ur tyglagret titt som tätt i allfall...
/L |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag tror att det kommer att gå den här gången. Jag har väldigt mycket roligt tyg som förmodlígen skulle kunna hålla mig sysselsatt i två år eller så. Och jag KÄNNER för att sy tygerna När jag ser något jag vill ha ska jag försöka tänka att det faktiskt kommer att finnas fina tyger även om ett halvår eller ett år för det finns ju nästan alltid fina tyger att få tag på.
Vi får se hur det går, om jag lyckas hålla köpstoppet men jag tror faktiskt det. Det känns så i magen. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:57.