![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#6 |
|
Har redan frågat i alla leksaksaffärer jag sett. Kanske har de några reservhjul till moderna vagnar, men inte de här i Stockholm iaf kan jag ju meddela.Problemet är ju också att min vagn är ganska gammal. Jag fick den i treårspresent 1975....
I övrigt är vagnen i gott skick. Alltså- känns trist om jag skulle behöva slänga den och köpa en ny plastig, skruttig och dålig kvalitè, modern vagn. De moderna ser inte lika bra ut som min! Min har dessutom som vaxduk (fast tjockare) så den tål en skur eller två utan att bli förstörd. Inga regnskydd behövs här inte! Men behovet är akut! Lilltjejen är 2 ½ i sommar och är definitivt i dockvagnsåldern! (Kör redan med inomhusvagnar och allt som har hjul...) Delfintua: har varit inne på den sidan- men tack ändå! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:01.