![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Då är din lokala coop bra.
(och med "vissa butiker" i mitt inlägg tidigare menar jag hemköp och ica, inte coop) Min favorit är ica. Mkt fin utbud på mat. Man kan hitta roligt kött t.ex. vildsvin osv och grönsakerna är tusen gånger fräschare än hos hemköp/willys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Min konsumentförening, Konsum Nord, har inskrivet i stadgarna att "framhäva miljöanpassade, ekologiskt odlade eller närproducerade produkter, till exempel genom skyltning, hyllplacering eller liknande." (direkt kopierat, se hemsidan http://www.konsumnord.se/default.asp...ID=&refid=5068). Det är vi medlemmar som tillsammans äger COOP. Genom att medverka på medlemsmötena och på annat sätt (gå med i panelen t.ex. och att svara på ev. enkäter) kan vi framföra våra åsikter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:16.