![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tack!
Jag fick en rejäl adrenalinkick av det här mailet och det behövdes kanske. Uppriktiga ärliga människor uppskattar jag och högaktar men sånt här gillar jag inte. Då går jag i taket. Det värsta är väl att människan snackar i viform, en hel grupp! Varför jag misstänker någon härinne? Jo det är det enda stället jag är aktiv. Så det är inga hjärnspöken och jag tror mig veta innan IPadressen är spårad vem det är också. Om du ser detta så maila mig din fega råtta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
fy, vad hårt att bli utsatt för, bra att du reagerar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Ja lustigt att skriva i vi form och sen hälsa från EN ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Otrevligt ja i allra högsta grad.
Tror att vi och jag är lika som i tal man och jag när man inte vågar stå för det man säger. Den här personen gömmer sig bakom vi. Eller så är jag så förbaskat otrevlig så det är befogat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Nä fy vilket trist mail (trist är för svagt ord). Hoppas att du får tag i avsändaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
IPadressen är på G så snart vet jag vem det kommer från.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Herregud! Fy fan!
![]() Vi emailade lite om malaysia siden genom våra privat email. Det känns förjävligt... jag är rädd för! Nu förstår jag varför du inte hört av dig sen precis efter det. Hoppas att det fixar sig. Stå ut! Jag tycker att du är trevlig och bra. Men jag fattar inte den fega råttan skrev så elakt om dig... Ofattbart! Det är personsangrepp. Förtal. Psykopatiskt, Fy hemskt säger jag. Stå ut! Strunta i det, fortsätta det som du är. /Addes |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
NÄÄÄ fy faen rent ut sagt !
Stå på dej - man ska INTE behöva ta skit , speciellt inte anonymnt. Men det är väl typiskt, den fega uslingen vågar inte stå för sin "åsikt" strunt i detta - o kram på dej ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Tack, vad gulliga ni är!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:20.