![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Hej!
Jag hittar inte din mailadress, men maila mig gärna på sek.larsson@gmail.com så löser vi det. Tack för hjälpen! /Susanne |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Mönstret till Värmlands mössan ägs av Värmlands Hemslöjdsförening och säljs inte via någon butik, vilket jag tycker är mycket märkligt eftersom eferfrågan finns.Ring till Värmlands Hemslöjdsförening(Eivor B) och beställ.
http://www.hemslojden.org/1209483260024981091479.dsp Förväxla inte detta med Värmlands Hemslöjds butik vilken inte har något med detta att göra. Av någon konstig anleding har den fått köpa rättigheten till namnet och säljer idag inredningsprylar och visst hantverk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Värmlandsmössan
Hej!
Mönstret till mössan säljs mycket riktigt av Svenska Hemslöjdsföreningen, genom Eivor Bäckman: eivor.backman@bredband.net Det finns även mönster till en värmlandsvante, tumvante, som passar mössan. Mönstret kan köpas löst och kostar då 30kr. Lycka till med era mössor och vantar. Hälsningar Susanne |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
sticka, värmlandsmössa |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:38.