![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Randiga tyger
hejsan
jag har kollat runt lite tyg internetaffärer, men jag har inte hittat det jag söker efter. Jag letar efter ett röd och grönt randigt tyg, med breda ränder. Om ni har sett nån av Freddy kreuger filmerna så vet ni kanske vad jag pratar om ![]() Jag ska alltså försöka sy en freddy krueger tröja, men jag hittar ju som sagt inget tyg till den. Så om ni vet någonstanns dte sälj så skulle jag uppskatta det väldigt mycket om ni tipsade mig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Om det är trikåtyg du letar efter så är E-slöjd jättebra! Har köpt av dem på mässor, men man kan skicka efter tygprover också. http://www.e-slojd.se/ De har hur många färgkombinationer som helst ![]() Om det är ett oelastiskt tyg kanske du kan kolla på markistyger eller hemtextil i nån tygaffär? Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:55.