![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Var hittar jag detta mönster?
Hej.
Jag hittade det här mönstret på någon sida och minns tyvärr inte var. Har letat en hel del på nätet men tröjan återfinns ingenstans ![]() Jag undrar om ni vet var jag kan hitta ett liknande mönster. Jag tycker om den insvängda modellen + oket. Rutorna kan jag nog ordna, men var hittar jag insvängd tröja med ok? Kan ni hjälpa mig? Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du kollat bland Garnstudios mönster? Tror inte din bild kommer därifrån, men de brukar ha en del tröjor med ok i alla fall.
Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej Matilda och tack för ditt svar.
![]() Jo, jag är ofta inne på Garnstudio och kikar men tyvärr verkar de inte ha någon som liknar den. Jag hittade mönstret. Det är boken "Tahki Stacy Charles collezion Fall/Winter 2008 ". Problemet är bara att det kommer att kosta mig runt 200 kr (inkl. frakt) att beställa den från USA. I värsta fall åker jag även på moms utöver tullkostnaderna ![]() Jag ska leta vidare i Sverige och se var jag kan hitta. Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har du sett tröjan "Owls"?
http://needled.wordpress.com/designs/ Den är insvängd, med ok, men flätstickat ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej och stort tack för länken.
Jag tror jag ska använda det mönstret. Jag funderar på att sticka den med st. nr. 4? Jag får nog räkna om mönstret en hel del. Puh. Men skam den som ger sig ![]() Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Åh så fin den var! Livsfarligt det här ju, min stick-kö börjar bli längre än jag någonsin kommer hinna sticka under en livstid..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() hej!!!jag skall kolla i mina gömmor med gamla mönster om jag kan hitta nåt sådant med ok,,,agneta45
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Hej.
Tack Agneta, det var jättesnällt, men jag har redan skickat efter boken från USA. Men ett stort tack till dig och alla andra. Uggletröjan är jättefin. Den måste jag sticka någon gång. Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:14.