![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Glöm inte att surfa runt lite på cchobby också. dom har mycket material för smycketillverkning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Visst är det kul att tillverka egna smycken. I min hemstad finns det en liten specialaffär (
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag var till en hobby affär idag och hittade en 3 i ett tång så jag köpte den. Dom har massor pärlor också men de är ganska dyra tycker jag, men jag har lite pärlor hemma som får duga till en början.
Shania det låter som en mysig affär som ni har där du bor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tror jag börjar med nåt projekt från de böcker jag lånade så vet jag exakt vad som behövs. Det finns nog en affär här som säljer allt möjligt så de har nog säkert det som behövs för att göra smycken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
tradera har mycket pärlor och smyckesprylar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det är förvånansvärt mycket som man behöver, speciellt om man vill pröva på olika tekniker. Men jag insåg ganska fort att jag gillar att göra smycken så jag har köpt det mesta som man kan behöva nu.
Fast olika pärlor kan man väl aldrig få för mycket av ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det beror ju på vad man vill göra.
![]() Jag är lite ledsen över att pärlbutiken i Göteborg har stängts ner. De hade bättre och billigare pärlor än Panduro. Perlehuset hette de nog. Annars har jag svårt att hitta plastpärlor överhuvudtaget. Det är lite konstigt, runda enkla pärlor, (helt cirkelrunda) i klara färger (inte genomskiniga, inte glitter, inte frost) kan man bara inte hitta! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:30.