![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Slöjd-detaljers tänger är ju ganska billiga så jag tror det får bli dem, får väl ge dem vidare ifall jag inte tycker om att göra smycken.
Ja vad man sen ska ha för pärlor och annat material är ju svårt att veta det med ![]() Tack för alla tips och råd! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ett litet tips till bara: Panduro har färdiga satser till halsband, armband och lite annat om du inte vill följa något projekt i en bok. Lycka till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Glöm inte att surfa runt lite på cchobby också. dom har mycket material för smycketillverkning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Visst är det kul att tillverka egna smycken. I min hemstad finns det en liten specialaffär (
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag var till en hobby affär idag och hittade en 3 i ett tång så jag köpte den. Dom har massor pärlor också men de är ganska dyra tycker jag, men jag har lite pärlor hemma som får duga till en början.
Shania det låter som en mysig affär som ni har där du bor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tror jag börjar med nåt projekt från de böcker jag lånade så vet jag exakt vad som behövs. Det finns nog en affär här som säljer allt möjligt så de har nog säkert det som behövs för att göra smycken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
tradera har mycket pärlor och smyckesprylar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:54.