![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Tro på framtiden
Jag är andra generationen som hade problem med att läsa och stava. Min mamma hade samma problem men hon lyckades bli hushåls o textillärare. Tog sin examen 1930-talet. Jag har fixade en högskoleexamen på senare dar. Två av mina barn fick samma problem, den ena är mark och anläggare, tjänstgör för närvarande som KOFOR soldat internationellt. Min dotter har vid 30 års-ålder börjat läsa på högskolan till förskolärare. Hon har fått många hjälpmedel, skrivprogram till datorn, inlästa böcker, hjälp med anteckningar - via högskolan. Det är ingen dans på rosor - du som förälder får lägga ner tid - tror på framtiden, tro på din son - ni kommer att fixa det. Det finns hjälp, skolan ska tillsammans med er göra en handlingsplan. Hör gärna av dig om jag kan var till stöd Hälsningar Myrra |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:06.