![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Har det blivit något bestämt???
Ska vi anmäla oss till krumelur och tala om vad vi gör syr/stickar/virkar och uppger önskemål vad vi vill byta med. Sen fixar hon en dragning efter bästa förmåga. Hur har jag förstått det? någorlunda rätt eller helt galet? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag anmäl er till mig!! Jag har redan fått en anmälan... förutom min såklart!! Jag ska göra så gott jag kan och hoppas att alla blir nöjda!!!
anmäl er till carolina.enberg@gmail.com och ange swap som ämne!! Senast den 8 mars!!! Skriv gärna vad ni vill helst vill ha och vad ni ska använda för teknik. Jag kan ju tyvärr inte garantera att alla får precis vad de vill ha... men ska göra så gott jag kan!!! Skriv också gärna om det inte spelar roll vad ni får för teknik tillbaka!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Har nu anmält mig till swapen...
så kom igen nu alla så vi blir många :-D |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har också anmält mig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hur många blir vi???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
hittills är vi 5 anmälda... hoppas fler vill vara med!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:54.