![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#2 |
|
Jag är 29 år gammal, läste undersköterskeprogrammet på gymnasiet , psykiatriinriktning så jag även är mentalskötare. Har jobbat på sjukhus, som pers assist och nu på ett kortidsboende. Jag har 20.000 i månaden (på heltid, vilket ger 15 på min 75% tjänst) Så under det borde du ju inte ligga tycker jag personligen. Men jag vet att kommunen (iallafall där jag bor) har ganska mkt högre löner än landstinget. När jag bytte från sjukhusavdelning till pers assist i kommunal regi för snart tio år sen höjde jag mig från 11000 till 14000 över en natt.
kanska kan detta ge dig vägledning?? Nu är ju lönerna personligt satta nu för tiden därför är det väl ofta svårt att hävda vad man har rätt till genom att jämföra men jag tror att de med ungefär motsvarande utbild och erfarenhet har ngt likn i lön hos oss. Jag har aldrig behövt slåss för min lön, min chef gör det för mig.... |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:48.