![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Är det någon som har använt den elastic gathering attachment "saken" som följde med janome 744d vid beställning från england? Jag tänkte försöka mig på den idag men kan inte klura ut hur jag ska fästa den på rätt sätt. Jag har tagit bort plastsidan och hittat skruven där den ska sitta men om jag sätter den där så rymms den inte framför pressarfoten..? Någon som vet hur den ska sitta?? Tacksam för hjälp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag fick med en beskrivning med bilder av hur man gör, om du mailer mig så kan jag scanna in sidan åt dig och skicka.
Kan inte förklara det i skrift, kanske någon annan kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har också en beskrivning med bilder men lyckas inte ändå.. Vet inte om jag är ovanligt trög idag, får prova igen i morgon..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Dom visar väl hur på DVD:n har jag för mig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tyvärr så fick jag VHS med min maskin och någon video har jag inte... Ska prova att maila dem och fråga om det går att köpa en DVD i efterhand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag fick idag ett mail från SMD och de skickar en DVD till mig! Detta trots att det nästan var ett år sedan jag köpte min maskin. Verkligen bra service av dem!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:18.