![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Ok
![]() Jag ska prova det. Men det får bli imorgon, jag har kört fast i mitt tänkande och om jag känner mig själv så kommer det inte funka idag. Ber att få återkomma, och berätta om jag fick rätt på det eller inte. Tack så mycket!!!!!!!!!!!! Fortsatt trevlig kväll..... Therese |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag hoppas att det löser sig.
![]() Ha en fin kväll du med Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej igen!
Efter många försök så fixade jag det. Jag fick först inte till det genom att bara dra upp tygerna igenon blixtlåsöppningen. Sen provade jag att sätta nålar i sidömmar och mittfram och mittbak. Funkade inte heller. Sen satte jag samma färger på nålarna på de olika positionerna. Men inte det i heller funkade. Till slut nålade jag ihop de olika positionerna innan jag vände hela alltet och då funkade det, så nu är den klar. Det jag har kvar är att sätt i känselspröten i hättan, sen kommer det en bild. Tack än en gång Aina!!!!!! Du räddade mig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Therese |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:02.