![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
förstört maskin
köpte en brother innovis 1200. Skulle ladda ner uppdateringen från brothers hemsida för att få den att funka ihop med windows vista. Gjorde naturligtvis fel så att skärmen på symaskinen fastnat på sidan för att ladda ner filer. Tryckt och joxat allt jag kan men får inte maskinen att funka. Nån som känner igen eller vat vad man kan göra?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Låt den stå utan strömtillförsel ett tag. Se till att alla sladdar är ur under denna tid (USB och strömsladd). Prova igen sen. Ibland kan det göra susen att datoriserade grejor får stå utan ström. Håller tummarna!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
tack för ditt svar, sotis
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vad tråkigt.
![]() Firmware-uppdateringar är känsliga saker, om det gått snett så är det rökt oftast då det är hjärnan och om hjärnan är korrupt, ja... Inte alltid jag vågar göra det på produkter. Du får nog lämna in den för service. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vad trist! Men jag tror inte det ska vara så dramatiskt att fixa för en Brother service-tekniker, så även om det känns pyton just nu så kommer det säkert att fixa sig bra till slut!
Men sympatikramar till dig i alla fall!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nej, för en Brother-reparatör är det baggis att fixa. Det är bara frågan om utrustning.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:28.