![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
En tanke jag får när jag läser om pannlapparna är...
Tänk om alla gör prydnads pannlappar och alla vill ha användbara? Lite svårt med fördelningen då, eller är jag korkad. Skulle vara kul att haka på men ska tänka på det en dag eller två. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kan inte den som anmäler sig till swapen tala om ifall hon/han vill ha prydnads- eller användbar pannlapp och gärna storlek. Kanske också färg så att det inte skär sig mot kökets färger. Med en månad på sig för att tillverka pannlapparna tror jag nog att man hinner.
Själv funderar jag fortfarande på om jag skall anmäla mig eller inte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Förutsättningen för önskemål är ju att man vet vad som skickats. Prydnader eller användbara? Kanske alla ska vara av samma sort annars blir utskicket helknasigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag väljer helst grytlappar som jag kan använda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
När jag får namn och adress till den jag ska skicka till,
står det vad den personen vill ha, prydnad eller användbara, Då är det bara för mig att göra det som önskas........ Ser inga som helst problem i det. Har redan börjat planera-har fått byteskompis!//B |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Funderar oxå på att anmäla mig till denna swap.
Jag tycker det är roligt att sy grytlappar. Brukar ha bordsfilt i bomull som mellanlägg. Den krymper väldigt så jag tvättar den alltid först. Mina grytlappar brukar bli stora ca 20-22 cm, tycker om att ha lite att grabba tag i. Ska måttet vara valfritt eller ska vi enas om ett? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag hänger på jag också!
Jag vill ha användbara pannlappar. Vilken färg som helst bara inte rosa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
tua
ja precis är ju lite så som du säger.
hoppas att jag får ihop de som alla vill ha. gör i alla fall ett försök här , så får vi se var de slutar. vi är 8 anmälda nu. Själv vill jag har prydnadspannlappar, är någon mer oxå som vill det ,av de som är anmälda. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:50.